آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

لوله برق گالوانیزه سرد

لوله برق گالوانیزه سرد

گالوانیزه سرد گالوانیزه برقی است ، از این روش برای محافظت از فلزات برای جلوگیری از خوردگی استفاده می شود ، بنابراین با استفاده از پوشش روی در روش استفاده از هر نوع پوشش پوشش داده شده روی سطح برای محافظت ، پوشش روی پس از خشک شدن ، دارای در پوشش خشک (۹۵٪) است . فرآیندگالوانیزاسیون لوله گالوانیزه سرد است برای محافظت در برابر خوردگی  فولاد استفاده می شود.

 

لوله های گالوانیزه سرد قبلاً در تأمین گاز و تأمین آب و همچنین سایر وسایل حمل و نقل و گرمایش مایعات استفاده می شدند. اکنون کاربرد لوله گالوانیزه سرد اساساً از انتقال مایعات خارج شده است و در برخی از آتش نشانی ها و ساختمان ها جهت محافظت از سیم و کابل ها  از لوله گالوانیزه سرد استفاده کنید ، همچنین عملکرد جوشکاری لوله بسیار خوب است.

لوله بر اساس استاندارد ISO و BS تولید می گردد.

مزایای لوله گالوانیزه سرد

  • قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه (لوله های برق گالوانیزه گرم )
  • اتصالات آسان و در دسترس ( بوشن گالوانیزه سرد و ….. )
  • طول مناسب ۳ متری جهت حمل و نقل آسان و نصب راحت

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی لوله ، از ورق گالوانیزه سرد استفاده می شود .

مشخصات محصول تولیدى ، استاندارد تولید سایز  سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

لوله گالوانیزه سرد

لوله گالوانیزه سرد
لوله گالوانیزه سرد

سایز لوله گالوانیزه سرد

  • PG21
  • PG42
  • PG16
  • PG36
  • PG48
  • PG13.5
  • PG29
بر خلاف گالوانیزه گرم که شامل چند فرآیند سخت و پیچیده بود، گالوانیزه سرد عملی ساده می باشد. این تفاوت گالوانیزه سرد و گرم است.
پیچیدگی گالوانیزه گرم به خاطر استفاده از دستگاه های مخصوص و استفاده و به کارگیری از قسمت های خاص می باشد.
مهم ترین تفاوت گالوانیزه سرد و گرم این می باشد. در گالوانیزه سرد برخلاف گالوانیزه گرم نیازی به دستگاه های پیشرفته نیست و یک قلم مو کافی است. سادگی این فرآیند بسیار بالا می باشد و نتیجه کار یک فولاد با مقاومت نسبتا خوب در برابر خوردگی می باشد. پوششی که بر روی فولاد مربوطه قرار خواهد گرفت، یک پوشش تک جزئی می باشد. یکی از ویژگی های این مایع این است که ویسکوزیته این مایع بسیار بالا می باشد. یک تفاوت گالوانیزه گرم و سرد این است که در ترکیب مایعات و مذاب وسایل به کار رونده متفاوت است. در گالوانیزه سرد نیازی به میکسر های قوی نخواهیم داشت و یک میله هم برای هم زدن این مایع کافی خواهد بود. زمانی که تمیز کاری انجام شد با قلم مو این مایع که قبلا هم زده شده است، را روی سطح فولاد می زنیم. به این ترتیب پوشش فولاد اضافه می شود.

قیمت لوله گالوانیزه سرد

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان در زمینه ی فروش لوله برق گالوانیزه سرد ( لوله گالوانیزه سرد ) ،

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

درخواست استعلام

مطالب مرتبط :
5/5 - (6 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.