آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

لوله گالوانیزه سنگین ساوه سایز ۱”

لوله گالوانیزه سنگین ساوه سایز ۱”

لوله گالوانیزه سنگین ساوه
واحد: شاخه ۶ متری

ضخامت: ۳mm

وزن: ۱۳Kg

تلرانس وزن و ضخامت: %۵±

مقیاس وزنی: سنگین

لوله گالوانیزه سنگین

یک نوع لوله فلزی است که به وسیلهٔ فرآیند گالوانیزه‌سازی به پوششی از روی برای مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی محافظت شده است. این نوع لوله فلزی از ورق فولادی سنگین تولید می‌شود که در مرحلهٔ گالوانیزه‌سازی با غوطه‌ور کردن در محلول روی و آهن، به آن پوشش محافظی از روی می‌گیرد.

لوله گالوانیزه سنگین به دلیل پوشش روی که بر روی آن قرار دارد، دارای خاصیت ضدزنگ بوده و در مقابل عوامل خوردگی و خوردگی الکترولیتی مقاوم است. بنابراین، این نوع لوله فلزی برای استفاده در محیط‌هایی که با رطوبت، آب و هوای خشن و مواد شیمیایی مختلف در تماس است، مناسب است.

لوله گالوانیزه سنگین در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود، از جمله صنعت ساختمانی، صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب، ساختمان‌سازی در مناطق ساحلی و دریایی، صنایع کشاورزی و باغبانی، و همچنین در سیستم‌های انتقال آب و گاز.

اگر شما به دنبال تهیه لوله گالوانیزه سنگین با خصوصیات مورد نیاز هستید، می‌توانید با تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان معتبر در این زمینه تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری دربارهٔ محصولات، اندازه‌ها و استفاده‌های مختلف این نوع لوله با ما تماس بگیرید

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

ارسال درخواست

لوله گالوانیزه سنگین ساوه

  • لوله های فولادی گالوانیزه ( لوله های فولادی گالوانیزه درز جوش):

این گونه لوله فولادی برق و متعلقات آن، که در برابر زنگ زدگی و خوردگی با مواد مقاومی مانند روی یا کادمیم ، از داخل و بیرون پوشیده می شود، می توان زیر اندود گچی مورد استفاده قرارداد.

  •  لوله فولادی گالوانیزه عمقی داغ:

این نوع لوله فولادی برق و متعلقات آن در لوله کشی های روکار ، که در فضای بیرونی انجام می گیرد، ویا در مواردی که لوله های برق در معرض عوامل زنگ زدگی و خوردگی قرار می گیرد مانند محل های با رطوبت بالا و همچنین در مواردی که مقاومت مکانیکی بالا مورد نیاز است می بایست مورد استفاده قرار گیرد.

  • لوله های فولادی گالوانیزه بدون درز ضد انفجار:

این گونه لوله فولادی برق و متعلقات آن، در لوله کشی های مناطقی که امکان انفجار و آسیب فیزیکی وجود دارد باید به کار برده شود.

  • لوله فولادی قابل انعطاف ( لوله فلکسیبل ) :

در مواردی که لوله فولادی برق از درز انبساط ساختمان می گذرد و یا برای متصل نمودن برق به موتورها یا دستگاههایی که فعالیت آنها با ایجاد لرزش همراه است می توان از لوله فولادی قابل انعطاف متناسب با نوع لوله کشی استفاده کرد. درون این نوع لوله برق باید دارای پوششی از لاستیک، یا مواد مشابه جهت انعطاف باشد.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

ارسال درخواست

فروش لوله گالوانیزه سنگین ساوه سایز ۱"

فروش لوله گالوانیزه سنگین ساوه سایز ۱" ، با قیمت ویژه و تضمین کیفیت ، اطلاعات فروش و ویژگی نورد و پروفیل ساوه | جهت مشاوره خرید تماس بگیرید :
02149986666 ☎

کاربرد لوله های گالوانیزه ساوه

لوله های گالوانیزه ساوه از لوله سیاه درزدار و به صورت گالوانیزه گرم تولید می شود و همچنین به دلیل پوشش گالوانیزه آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی در محیط های مرطوب و اسیدی مقاوم است.

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (7 امتیاز)

نظرات بسته شده است.