آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

لوله گالوانیزه سبک ساوه سایز۴”

لوله گالوانیزه سبک ساوه سایز۴”

لوله گالوانیزه سبک با سایز ۴ اینچ، به معنای قطر خارجی ۴ اینچ (حدود ۱۰۱٫۶ میلیمتر) می‌باشد. این سایز اغلب به صورت نوارهایی با ضخامت و طول مشخص تولید می‌شود و می‌تواند برای مجموعه‌ای از کاربردها در صنایع مختلف استفاده شود.

  •  لوله گالوانیزه سبک ساوه
  • واحد: شاخه ۶ متری
  • ضخامت: ۳mm
  • وزن: ۵۰Kg 
  • تلرانس وزن و ضخامت: %۵± 
  • مقیاس وزنی: سبک

کاربرد لوله های گالوانیزه ساوه

لوله های گالوانیزه ساوه از لوله سیاه درزدار و به صورت گالوانیزه گرم تولید می شود و همچنین به دلیل پوشش گالوانیزه آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی در محیط های مرطوب و اسیدی مقاوم است.

لوله های آب تولید شده توسط این شرکت در منازل و آبرسانی ساختمان کاربرد زیادی دارد و در سه کلاس سبک، متوسط و سنگین و در سایز ۱/۲ تا ۶ اینچ و به روش ERW (جوش القایی فرکانس بالا) تولید می شوند.

استاندارد لوله گالوانیزه ساوه

لوله های آب و گاز ساوه بر اساس استانداردهای DIN 2440, DIN 2394-1, BS 1387,API 5L, BS 1139-1 و لوله های گالوانیزه ساوه بر اساس الزامات استانداردهای کنترل کیفیت گالوانیزاسیون طبقDIN 2444, DIN EN 10240 تولید می شوند.

فشار و دمای کاری لوله گالوانیزه ساوه

  • فشار کار لوله گالوانیزه سبک ساوه ۱۲ بار و فشار کار لوله گالوانیزه سنگین ساوه ۱۶ بار است.
  • دمای کاری لوله های گالوانیزه سبک ساوه ۶۰ درجه سانتی گراد و دمای کاری لوله های گالوانیزه سنگین ساوه ۷۰ درجه سانتی گراد است.

 

  • لوله های فولادی گالوانیزه ( لوله های فولادی گالوانیزه درز جوش):

این گونه لوله فولادی برق و متعلقات آن، که در برابر زنگ زدگی و خوردگی با مواد مقاومی مانند روی یا کادمیم ، از داخل و بیرون پوشیده می شود، می توان زیر اندود گچی مورد استفاده قرارداد.

  •  لوله فولادی گالوانیزه عمقی داغ:

این نوع لوله فولادی برق و متعلقات آن در لوله کشی های روکار ، که در فضای بیرونی انجام می گیرد، ویا در مواردی که لوله های برق در معرض عوامل زنگ زدگی و خوردگی قرار می گیرد مانند محل های با رطوبت بالا و همچنین در مواردی که مقاومت مکانیکی بالا مورد نیاز است می بایست مورد استفاده قرار گیرد.

  • لوله های فولادی گالوانیزه بدون درز ضد انفجار:

این گونه لوله فولادی برق و متعلقات آن، در لوله کشی های مناطقی که امکان انفجار و آسیب فیزیکی وجود دارد باید به کار برده شود.

  • لوله فولادی قابل انعطاف ( لوله فلکسیبل ) :

در مواردی که لوله فولادی برق از درز انبساط ساختمان می گذرد و یا برای متصل نمودن برق به موتورها یا دستگاههایی که فعالیت آنها با ایجاد لرزش همراه است می توان از لوله فولادی قابل انعطاف متناسب با نوع لوله کشی استفاده کرد. درون این نوع لوله برق باید دارای پوششی از لاستیک، یا مواد مشابه جهت انعطاف باشد.

 

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

درخواست استعلام

چه توصیه‌هایی برای استفاده از لوله گالوانیزه سبک دارید؟

برای استفاده از لوله گالوانیزه سبک، بهتر است با توجه به نیاز و شرایط کاربرد خود، از مشاوره متخصصان صنعت فلزات استفاده کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مشخصات فنی یا اطلاعاتی درباره لوله گالوانیزه سبک

در صورتی که نیاز دارید سایر مشخصات فنی یا اطلاعاتی درباره لوله گالوانیزه سبک ساوه با سایز 4 اینچ دریافت کنید، بهتر است با ما تماس حاصل نمایید تا جزئیات بیشتر را دریافت کنید.02149986666 ☎

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (7 امتیاز)

نظرات بسته شده است.