آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

فروش لوله گلخانه ای

لوله گالوانیزه گلخانه ای

لوله های فولادی که در شاخه های شش متری و به صورت دو سر رزوه یا بدون رزوه تولید و آبکاری گرم یا سرد گالوانیزه میشوند و میتوان جهت سازه های گلخانه از این گونه لوله گالوانیزه استفاده بخصوصی نمود . پر مصرف ترین سایز لوله گالوانیزه گلخانه ای ۱ ۱/۲ اینچ آن است و این لوله ها در گلخانه و برای ساخت سازه کلی گلخانه استفاده میشوند پس نیاز به لوله ای داریم که در برابر رطوبت مقاوت داشته باشد . لوله گالوانیزه گرم گلخانه ای به جهت آبکاری در دمای ۴۲۰ درجه سانتی گراد و با بهره گیری از پوشش روی zinc ، که با مولکولهای لوله سیاه فولادی ادغام شده است در برابر رطوبت توان تحمل بسیار بالایی دارد و زنگ نمیزند . عمر مفید لوله گالوانیزه گلخانه ای با آبکاری گرم بین ۲۵ تا ۳۰ سال است .

لوله گلخانه ای

لوله گالوانیزه سرد گلخانه ای نیز جزوی از لوازم گلخانه محسوب میشود با این تفاوت که لوله گالوانیزه سرد فقط ۷ درصد از وزن لوله گالوانیزه گلخانه ای سرد ۲ میلیمتری را تشکیل میدهد و روکش روی آن با دمای کمتری آبکاری شده پس طبعا مقاومت کمتری دارد . عمر مفید لوله گالوانیزه سرد گلخانه ای نهایتا ۵ سال است .

فروش لوله گالوانیزه گلخانه ای با ضخامت های ۲ میلیمتر ، ۲٫۵ میلی متر و ۳ میلی متر انجام میگیرد . در برخی فروشگاه ها لوله گالوانیزه گلخانه ای دست دوم نیز خرید و فروش میشود . فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات ، لوله ساوه  ، فروش عمده لوله گالوانیزه گلخانه ای با بهترین کیفیت و مرغوب ترین آبکاری ارائه میشود . شما عزیزان میتوانید جهت تهیه لوله گالوانیزه گلخانه ای سبک و یا سنگین گرم از مارک ها و برندهایی نظیرلوله گالوانیزه ساوه گلخانه ای یا لوله گالوانیزه سپنتا گلخانه ای انتخاب و خرید نمایید .

فروش لوله گلخانه ای

لوله گالوانیزه گلخانه ای آبکاری سرد ، کاملا به مانند پاچیدن رنگ روی لوله ، زینک را روی لوله گالوانیزه میریزند و در دمای نهایتا ۷۰ درجه سانتی گراد گالوانیزه میشوند . این نوع گالوانیزه ، زیاد مقاومت چندانی ندارد و حتی با کشیدن کلید روی لوله ، روکش آن ضربه میبیند . عمر انواع لوله گلخانه ای آبکاری سرد فولادی ، نهایتا بین ۳ تا ۵ سال در گلخانه و در رطوبت است و احتمال زنگ زدن لوله نیز وجود دارد که پس از زنگ زدگی لوله ، دچار خوردگی نیز میشود . اما اگر سرمایه کمی برای ساخت گلخانه دارید این گزینه برای شروع و تا ۵ سال بسیار مناسب است .

لوله گالوانیزه گلخانه ای

لوله گلخانه ای گالوانیزه ( گل خانه ای ) ، در دو مدل آبکاری گالوانیزه گرم و آبکاری گالوانیزه سرد تولید میشود .

عمر مفید لوله گالوانیزه گرم گلخانه ای طبیعتا به دلیل شرایط آبکاری بسیار بیشتر از لوله گالوانیزه سرد خواهد بود اما از لوله سرد گالوانیزه نیز در سازه گلخانه و به جهت ساخت گلخانه ها استفاده میشود . لوله گالوانیزه گلخانه ای از سایز ۱/۲ تا ۴ اینچ تولید و آبکاری میشود با این حال سایز لوله گلخانه ای به صورت اصولی و پر مصرف سایز ۳/۴ اینچ ، ۱ اینچ و ۱ ۱/۲ اینچ است .

لوله گالوانیزه گلخانه ای در شاخه های شش متری تولید میشود . جهت استعلام لیست قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای سال ۱۴۰۲ بروز میتوانید با ما تماس حال فرمایید :

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

ارسال درخواست

لوله گالوانیزه گلخانه ای

لوله گلخانه ای گالوانیزه ( گل خانه ای ) ، در دو مدل آبکاری گالوانیزه گرم و آبکاری گالوانیزه سرد تولید میشود .

فروش لوله گلخانه ای

لوله گالوانیزه گلخانه ای آبکاری سرد ، کاملا به مانند پاچیدن رنگ روی لوله ، زینک را روی لوله گالوانیزه میریزند و در دمای نهایتا 70 درجه سانتی گراد گالوانیزه میشوند . این نوع گالوانیزه ، زیاد مقاومت چندانی ندارد و حتی با کشیدن کلید روی لوله ، روکش آن ضربه میبیند . عمر انواع لوله گلخانه ای آبکاری سرد فولادی ، نهایتا بین 3 تا 5 سال در گلخانه و در رطوبت است و احتمال زنگ زدن لوله نیز وجود دارد که پس از زنگ زدگی لوله ، دچار خوردگی نیز میشود .

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (22 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.