آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

فروش لوله ساوه صفا

فروش لوله ساوه صفا

فروش لوله ساوه صفا انواع لوله هاي نفت ، گاز … قیمت روز لوله ساوه موجودی بالا

جهت دریافت لیست قیمت اقلام و لوازم تاسیساتی خود میتوانید از لوله ساوه استعلام دریافت نمایید و در اسرع وقت پیش فاکتور محصولات مورد نیاز خود را با بهترین قیمت ها دریافت نمایید .

لوله گالوانیزه سبک ساوه و لوله گالوانیزه سنگین ساوه در انواع سایز لوله گالوانیزه کوچک ، لوله گالوانیزه متوسط و لوله گالوانیزه بزرگ تولید شده

لوله گالوانیزه سبک و لوله گالوانیزه سنگین:

لوله گالوانیزه سبک و لوله گالوانیزه سنگین دو نوع لوله برق هستند که با استفاده از فرآیند گالوانیزه شده‌اند. فرآیند گالوانیزه شامل پوشش دادن لایه‌ای از روی بر روی سطح خارجی لوله برق با استفاده از فولاد گالوانیزه است. این لایه روی، لوله را در برابر خوردگی، زنگ زدگی و عوامل محیطی محافظت می‌کند.

اختلاف اصلی بین لوله گالوانیزه سبک و لوله گالوانیزه سنگین در وزن و ضخامت آنهاست. لوله گالوانیزه سبک با وزن کمتر و ضخامت نسبتاً کمتری تولید می‌شود، در حالی که لوله گالوانیزه سنگین دارای وزن بیشتر و ضخامت بیشتری است. این تفاوت در وزن و ضخامت به تبع انواع کاربردها و نیازهای مختلف صنعتی است.

لوله گالوانیزه سبک عموماً در کاربردهای سبکتری مانند ساختمان‌سازی، مبلمان فلزی، درب و پنجره فلزی و سیستم‌های آب و فاضلاب استفاده می‌شود. از طرف دیگر، لوله گالوانیزه سنگین برای کاربردهای سنگین‌تری مانند ساخت و تعمیرات در صنایع نفت و گاز، صنایع معدنی، ساختمان‌سازی سنگین و سازه‌های فلزی بزرگ استفاده می‌شود.

سایزهای آن را به شرح زیر می باشد :

  • لوله گالوانیزه ۱/۲ اینچ ساوه
  • لوله گالوانیزه ۳/۴ ساوه
  • لوله گالوانیزه ۱ اینچ ساوه
  • لوله گالوانیزه ۱ ۱/۲ اینچ ساوه
  • لوله گالوانیزه ۱ ۱/۴ اینچ ساوه
  • لوله گالوانیزه ۲ اینچ ساوه
  • لوله گالوانیزه ۲ ۱/۲ اینچ ساوه
  • لوله گالوانیزه ۳ اینچ ساوه
  • لوله گالوانیزه ۴ اینچ ساوه

 

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

ارسال درخواست

آیا لوله گالوانیزه سبک مناسب برای استفاده در محیط‌های خارجی است؟

بله، لوله گالوانیزه سبک به دلیل پوشش گالوانیزه‌ای که دارد، مقاوم در برابر عوامل محیطی مانند خوردگی و زنگ زدگی است و می‌تواند در محیط‌های خارجی مورد استفاده قرار گیرد.

آیا لوله گالوانیزه سنگین مناسب برای کاربردهای صنعتی استفاده می‌شود؟

بله، لوله گالوانیزه سنگین به دلیل وزن و ضخامت بیشتر، برای کاربردهای صنعتی سنگین‌تری مانند صنایع نفت و گاز، صنایع معدنی و ساختمان‌سازی سنگین استفاده می‌شود.

📌 مطالب پیشنهادی :

4.9/5 - (14 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.