آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

دلایل انتخاب قوطی گالوانیزه

قوطی گالوانیزه

دلایل انتخاب قوطی گالوانیزه

همانطور که پیش‌تر ذکر کردیم، محیط گلخانه دارای رطوبت نسبتاً بالاست. به همین دلیل نمی‌توان از پروفیل‌هایی که بدون پوشش یا با پوشش ضعیف استفاده می‌شوند، برای این محیط‌ها استفاده کرد. به همین دلیل در دهه‌های اخیر، مقاطع گالوانیزه و به ویژه قوطی‌های گالوانیزه به دلیل ویژگی‌های برتر سازه‌ای و پایداری در برابر شرایط محیطی، مورد توجه فعالان این حوزه قرار گرفته‌اند.

قوطی گالوانیزه

انواع قوطی گالوانیزه گلخانه و اصطلاحات مرتبط

معمولاً برای معرفی انواع پروفیل‌های گالوانیزه، مانند لوله گالوانیزه و قوطی گالوانیزه گلخانه، از دو اصطلاح گالوانیزه گرم یا گالوانیزه سرد استفاده می‌شود.

در روش گالوانیزه گرم، صفحات فلزی در داخل مواد مذاب پوشش گالوانیزه (مانند روی) غوطه‌ور می‌شوند. پس از طی فرآیند ساخت و پرداخت، خنک‌سازی آن انجام شده و سپس به بازار عرضه می‌گردد.

در روش گالوانیزه سرد، مواد گالوانیزه به صورت رنگ یا اسپری به سطح مورد نظر اعمال می‌شود. پس از خشک شدن، به بازار عرضه می‌گردد.

مزایای مقاطع قوطی گالوانیزه برای ساخت گلخانه

مقاطع قوطی گالوانیزه به لحاظ کارایی، اقتصادی بودن، کیفیت سازه و ظاهر زیبا به‌طور کامل مناسب برای احداث گلخانه می‌باشند. این مقاطع، به علت گالوانیزه بودن، دارای دوام و طول عمر بسیار زیادی هستند.

 

 

استعلام قیمت و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

ارسال درخواست

5/5 - (2 امتیاز)

نظرات بسته شده است.