آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

خرید لوله گالوانیزه ساوه

خرید لوله گالوانیزه ساوه

مشخصات و استاندارد لوله گالوانیزه

به دلیل نوسانات ارزی و قیمت متفاوت آهن، قیمت لوله گالوانیزه نیز متغیر می باشد. اما دو مورد سایز و ضخامت در تعیین قیمت این لوله تاثیرگذار است. سایز این لوله بین ۱ اینچ تا ۳٫۴ اینچ متفاوت خواهد بود. همچنین ضخامت آن بین ۲ میلی متر تا ۳ میلی متر است. این لوله از استاندارد DIN2440 پیروی می کند. در استاندارد DIN2440 لوله ها با سایزها و ضخامت های متفاوت در نظر گرفته می شوند. که لوله گالوانیزه نیز در این استاندارد با ارتفاع ۶ متر تولید می شود. همچنین دو سر دنده آن قطرهای متفاوتی دارند. این قطرها بین ۱ اینچ تا ۸ اینج هستند.

خرید لوله گالوانیزه ساوه

مهمترین کاربرد لوله فولادی چیست؟

لوله های فولادی پرکاربردترین لوله ها در سیستم های آبرسانی هستند. آنها همچنین در خطوط لوله نفت و گاز طبیعی و سیستم های فاضلاب استفاده می شوند.

البته لوله گالوانیزه ساوه بر اساس استاندار دیگری می باشد. این استاندارد، ISIR 3765 است. به همین جهت برای اتصال لوله گالوانیزه ساوه ای از فناوری متفاوت و جدیدتری استفاده می شود. این اتصال از نوع دنده ای پیچی است. البته لوله های ساوه ای که جهت مصارف در صنایع آب و گازاستفاده می شوند، از استانداردهای دیگری نیز استفاده می کنند:

  • BS
  • API 5L
  • BS 1387
  • DIN 2394-1
  • DIN 2440

کاربردهای لوله گالوانیزه

به دلیل اینکه لوله های گالوانیزه از آهن سفیدی که با روی مذاب شده، پوشیده گشته اند، در برابر شرایط سخت مقاوم می باشند. که این امر موجب شده است در موارد زیادی کاربرد داشته باشند. این موارد شامل شرایط زیر هستند:

  • استفاده در ساختمان های مسکونی و تجاری جهت منتقل کردن آب (لوله گالوانیزه ساوه بسیار مناسب می باشد)
  • استفاده در موتورخانه های صنایع مختلف جهت انتقال آب (لوله گالوانیزه ساوه بسیار پرکاربرد است)
  • استفاده در سیستم های فاضلاب و لوله های پساب ها جهت انتقال
  • استفاده در زمین های کشاوری برای انتقال آب و گاز
  • استفاده در سیستم های انتقال آب و گاز در گلخانه ها
  • استفاده در سیستم های تصفیه خانه ها
  • استفاده در سیستم های تهویه منازل و آپارتمان ها
  • استفاده در مخابرات
  • حصارکشی در زمین ها و محیط های کارگاهی
  • پرورش و کشت قارچ

انواع لوله گالوانیزه

به طور کلی لوله گالوانیزه از نظر ضخامت و وزن به دو دسته کلی تقسیم می شود.این لوله یا در دسته سبک قرار می گیرد یا در دسته متوسط طبقه بندی خواهد شد. این دسته بندی بر قیمت لوله گالوانیزه تاثیر مستقیم دارد. زیرا در دسته سبک، قیمت لوله گالوانیزه ارزان تر می باشد. اما دسته بندی دیگری برای این لوله وجود دارد. این دسته بندی بر اساس عناصر لوله مشخص می شود. بر این اساس لوله گالوانیزه به دو دسته آهنی و لوله فولادی تقسیم خواهد شد.

لوله گالوانیزه فولادی

این نوع لوله گالوانیزه از فولاد نرم ساخته می شود. که از آن برای مصارف در سیستم های تهویه و عبور پس ماند فاضلاب استفاده می کنند. قیمت لوله گالوانیزه فولادی نسبت به نوع دیگر بیشتر می باشد.

لوله گالوانیزه آهنی

همان طور که خدمت شما توضیح داده شد، قیمت لوله گالوانیزه آهنی نسبت به نوع فولادی خود ارزان تر است. اما از نظر وزنی، سنگین تر می باشد. زیرا این لوله که درزدار است از جنس آهن سفید نورد شده است. شما این لوله را در بازار با رنگ خاکستری و تیره خواهید یافت.

البته که لوله گالوانیزه از یک نظر دیگر نیز دسته بندی می شود. همان طور که می دانید این لوله از یک لایه مذاب شده فلز روی پوشیده شده است. و بر همین اساس، یعنی ضخامت لایه این فلز، به دسته های مختلف با قیمت های متفاوت تقسیم می شود.

لوله گالوانیزه ساوه

لوله گالوانیزه ساوه به صورت درزدار گالوانیزه گرم و با رنگ تیره تولید می گردد. سایزبندی لوله گالوانیزه ساوه بین ۲٫۱ اینج تا ۶ اینچ است. که در دسته های سبک، متوسط و سنگین تقسیم بندی می شود. دو مورد سایز و وزن لوله گالوانیزه ساوه بر قیمت آن تاثیر می گذارند. جهت اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه ساوه می توانید با شرکت پردیس فولاد تماس حاصل نمایید. این لوله ها را جهت تولید ابتدا به واحدی به نام واحد آماده سازی منتقل می کنند. سپس آن را پس از چربی گیری و رنگ زدایی با محلول فلاکس می پوشانند. تا آنها را جهت حرارت دیدن، به کوره های گرم انتقال دهند. در نهایت برای پوشاندن آنها با روی، در وان های حاوی روی مذاب شده می خوابانند. دما این وان ها ۴۵۰ درجه سانتی گراد است. که لوله ها باید به مدت ۶۰ ثانیه در این وان ها قرار گیرند. در نهایت لوله گالوانیزه ساوه تولید می گردد. این لوله های درزدار با جوش به هم متصل می شوند. فشار کار لوله گالوانیزه ساوه که در دسته سبک قرار می گیرند ۱۲ bar می باشد. این فشار برای لوله های در دسته سنگین به ۱۶ bar  می رسد. دمای کار لوله گالوانیزه ساوه در دسته سبک، ۶۰ درجه سانتی گراد است. اما برای لوله های سنگین این دما ۷۰ درجه سانتی گراد می شود. که این موارد بر قیمت لوله گالوانیزه ساوه تاثیر می گذارد. در واقع شما باید به وزن و ضخامت لوله ها هنگام خرید دقت داشته باشید. شما می توانید نام ساوه که اسم تجاری این برند می باشد را روی درپوش لوله ها مشاهده نمایید.

برای اتصالات دنده ای جهت تولید این نوع لوله ها، از برندهای متفاوتی استفاده می کنند. این برنده ها شامل TUPY (اتصالات گالوانیزه توپی کشور برزیل)، GF (اتصالات گالوانیزه جرج فیشر)، MECH (اتصالات گالوانیزه مک) و اتصالات گالوانیزه کشور چین هستند. بهترین قیمت لوله های گالوانیزه ساوه را ما بخواهید.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

درخواست استعلام

کاربردهای لوله گالوانیزه

به دلیل اینکه لوله های گالوانیزه از آهن سفیدی که با روی مذاب شده، پوشیده گشته اند، در برابر شرایط سخت مقاوم می باشند. که این امر موجب شده است در موارد زیادی کاربرد داشته باشند. این موارد شامل شرایط زیر هستند:
استفاده در ساختمان های مسکونی و تجاری جهت منتقل کردن آب (لوله گالوانیزه ساوه بسیار مناسب می باشد)
استفاده در موتورخانه های صنایع مختلف جهت انتقال آب (لوله گالوانیزه ساوه بسیار پرکاربرد است)
استفاده در سیستم های فاضلاب و لوله های پساب ها جهت انتقال
استفاده در زمین های کشاوری برای انتقال آب و گاز
استفاده در سیستم های انتقال آب و گاز در گلخانه ها
استفاده در سیستم های تصفیه خانه ها
استفاده در سیستم های تهویه منازل و آپارتمان ها
استفاده در مخابرات
حصارکشی در زمین ها و محیط های کارگاهی
پرورش و کشت قارچ

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (2 امتیاز)

نظرات بسته شده است.