آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

مزیت لوله های گالوانیزه ساوه

مزیت لوله های گالوانیزه ساوه

مزیت لوله های گالوانیزه چیست ؟ آیا امکان جوش دادن لوله های گالوانیزه وجود دارد؟

تمامی لوله های گالوانیزه مثل لوله سیاه درزدار و لوله های مانیسمان در شاخه های ۶ متری ساخته می‌شوند و نحوه اتصال این لوله ها به صورت دنده‌ای است. در اتصال لوله گالوانیزه نمی توان از جوشکاری استفاده کرد، زیرا پوشش گالوانیزه از بین خواهد رفت. همچنین بخار متصاعد شده از جوشکاری، امکان دارد که به دستگاه تنفسی آسیب وارد کند.

در برخی موارد که لازم است جوشکاری در یک سیستم صورت گیرد باید ابتدا لوله سیاه جوش داده شده و پس از آن فرآیند گالوانیزاسیون بر روی آن صورت ‌گیرد. البته لازم به ذکر است در صورتی که جوشکار دارای مهارت بسیار زیادی باشد، می‌تواند لایه گالوانیزه را ساییده تا به لوله خام فولادی برسد و سپس بر روی آن عمل جوشکاری را انجام دهد.

 

در رابطه با تعمیر و بازسازی لایه کالا گالوانیزه از سطح داخلی لوله باید گفت که این کار فرایندی سخت خواهد بود، از این رو بهتر است از اتصالاتی استفاده شود که به سطح داخلی لوله های گالوانیزه آسیب کمتری وارد کنند.
از آنجایی که لوله های گالوانیزه در کنار تمامی مزیت های لوله های فلزی می توانند در برابر خوردگی نیز مقاومت بالاتری داشته باشند، از این رو قیمت لوله گالوانیزه در مقایسه با دیگر لوله ها بیشتر است.

 

فروش لوله ساوه صفا

به شما بازدید کننده محترم پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول مورد نظرتان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید .

https://saveh-pipe.com/wp-content/uploads/2018/10/callme.gif

 

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات فنی و تخصصی شما درباره این محصول می باشند.

انواع لوله با برند زیر موجود است

نحوه محاسبه وزن لوله به چه صورت است؟

ضخامت و قطر بیرونی لوله باید بر اساس میلی متر باشد. نحوه محاسبه وزن لوله از طریق فرمول زیر است: قطر لوله به میلی متر * ضخامت * 0.147

چگونه می توانم کالا را دریافت کنم؟

کالا از کارخانه مستقیم به مقصد شما در هرکجای ایران ارسال می گردد.

5/5 - (6 امتیاز)

نظرات بسته شده است.