آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

لوله گالوانیزه گلخانه ای

لوله گالوانیزه گلخانه ای

لوله گلخانه ای گالوانیزه ( گل خانه ای ) ، در دو مدل آبکاری گالوانیزه گرم و آبکاری گالوانیزه سرد تولید میشود . عمر مفید لوله گالوانیزه گرم گلخانه ای طبیعتا به دلیل شرایط آبکاری بسیار بیشتر از لوله گالوانیزه سرد خواهد بود اما از لوله سرد گالوانیزه نیز در سازه گلخانه و به جهت ساخت گلخانه ها استفاده میشود . لوله گالوانیزه گلخانه ای از سایز ۱/۲ تا ۴ اینچ تولید و آبکاری میشود با این حال سایز لوله گلخانه ای به صورت اصولی و پر مصرف سایز ۳/۴ اینچ ، ۱ اینچ و ۱ ۱/۲ اینچ است .

لوله گالوانیزه گلخانه به لوله‌ای گفته می‌شود که از فولاد معمولی و سبک ساخته شده و طی فرآیند گالوانیزه گرم در پوششی از روی فرو رفته است. در این فرآیند لوله فولادی تحت گالوانیزه گرم قرار می‌گیرد تا برای محافظت از لوله هنگام استفاده در محیط‌های گرم، مرطوب و خاکی آماده شود. پوشش روی باعث می‌شود فولاد معمولی از خوردگی و زنگ‌زدگی حفاظت شود. کاربرد لوله گالوانیزه گلخانه در ساخت گلخانه اغلب به نصب نرده‌ها، قاب گلخانه و تأسیسات هوای فشرده برمی‌گردد. این لوله‌ها دارای مقاومت در برابر خوردگی عالی، خواص ماشین‌کاری و شکل‌پذیری خوبی هستند.

لوله گالوانیزه گلخانه ای در شاخه های شش متری تولید میشود . جهت استعلام لیست قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای سال ۹۷ بروز میتوانید با فروش ساوه  تماس حال فرمایید :

لوله گالوانیزه گلخانه ای

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

درخواست استعلام

لوله گالوانیزه گلخانه ای آبکاری سرد ، کاملا به مانند پاچیدن رنگ روی لوله ، زینک را روی لوله گالوانیزه میریزند و در دمای نهایتا ۷۰ درجه سانتی گراد گالوانیزه میشوند . این نوع گالوانیزه ، زیاد مقاومت چندانی ندارد و حتی با کشیدن کلید روی لوله ، روکش آن ضربه میبیند . عمر انواع لوله گلخانه ای آبکاری سرد فولادی ، نهایتا بین ۳ تا ۵ سال در گلخانه و در رطوبت است و احتمال زنگ زدن لوله نیز وجود دارد که پس از زنگ زدگی لوله ، دچار خوردگی نیز میشود . اما اگر سرمایه کمی برای ساخت گلخانه دارید این گزینه برای شروع و تا ۵ سال بسیار مناسب است .

لوله گالوانیزه گلخانه ای

لوله گلخانه ای گالوانیزه

لوله گلخانه ای گالوانیزه ( گل خانه ای ) ، در دو مدل آبکاری گالوانیزه گرم و آبکاری گالوانیزه سرد تولید میشود .

عمر مفید لوله گالوانیزه گرم گلخانه ای طبیعتا به دلیل شرایط آبکاری بسیار بیشتر از لوله گالوانیزه سرد خواهد بود اما از لوله سرد گالوانیزه نیز در سازه گلخانه و به جهت ساخت گلخانه ها استفاده میشود . لوله گالوانیزه گلخانه ای از سایز ۱/۲ تا ۴ اینچ تولید و آبکاری میشود با این حال سایز لوله گلخانه ای به صورت اصولی و پر مصرف سایز ۳/۴ اینچ ، ۱ اینچ و ۱ ۱/۲ اینچ است .

لوله گالوانیزه گلخانه ای در شاخه های شش متری تولید میشود . جهت استعلام لیست قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای سال ۹۷ بروز میتوانید با ما تماس حال فرمایید :

 

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

درخواست استعلام

لوله گالوانیزه گلخانه ای

لوله گلخانه ای گالوانیزه ( گل خانه ای ) ، در دو مدل آبکاری گالوانیزه گرم و آبکاری گالوانیزه سرد تولید میشود . عمر مفید لوله گالوانیزه گرم گلخانه ای طبیعتا به دلیل شرایط آبکاری بسیار بیشتر از لوله گالوانیزه سرد خواهد بود اما از لوله سرد گالوانیزه نیز در سازه گلخانه و به جهت ساخت گلخانه ها استفاده میشود . لوله گالوانیزه گلخانه ای از سایز 1/2 تا 4 اینچ تولید و آبکاری میشود با این حال سایز لوله گلخانه ای به صورت اصولی و پر مصرف سایز 3/4 اینچ ، 1 اینچ و 1 1/2 اینچ است .

آبکاری گالوانیزه گرم و آبکاری گالوانیزه سرد چگونه است؟

لوله گلخانه ای گالوانیزه ( گل خانه ای ) ، در دو مدل آبکاری گالوانیزه گرم و آبکاری گالوانیزه سرد تولید میشود .

عمر مفید لوله گالوانیزه گرم گلخانه ای طبیعتا به دلیل شرایط آبکاری بسیار بیشتر از لوله گالوانیزه سرد خواهد بود اما از لوله سرد گالوانیزه نیز در سازه گلخانه و به جهت ساخت گلخانه ها استفاده میشود . لوله گالوانیزه گلخانه ای از سایز 1/2 تا 4 اینچ تولید و آبکاری میشود با این حال سایز لوله گلخانه ای به صورت اصولی و پر مصرف سایز 3/4 اینچ ، 1 اینچ و 1 1/2 اینچ است .

لوله گالوانیزه گلخانه ای در شاخه های شش متری تولید میشود . جهت استعلام لیست قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای سال 97 بروز میتوانید با ما تماس حال فرمایید :

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (3 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.