آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

لوله مانیسمان ساوه

لوله مانیسمان ساوه

لوله های درزدار سیاه از سایزهای ۳٫۸ اینچ تا سایزهای ۲۰ اینچ در رده های مختلف و STD با نازرترین قیمتها ارائه میگردد. و این شرکت آمادگی عقد قرار داد جهت صادرات تمامی لوله های درزدار از شرکتهای سپاهان – سمنان – سپنتا – به کشورهای همسایه را دارد. در ضمن این شرکت آمادگی ارائه هر گونه آنالیز و آزمایشات کششی استاندارد را دارا میباشد.

لوله مانیسمان ساوهلوله سیاه درزدار از جمله محصولات ما می باشد.

این جنس لوله ها می تواند گزینه خوبی برای انتقال انواع آب، نفت، گاز، مواد اسیدی و سایر مایعات باشد.از این جهت به آن سیاه درزدار میگویند که به رنگ سیاه و در داخل آن به صورت دانه های ریز می باشد.

لوله سیاه درزدار

موارد مصرف و مشخصات لوله سیاه درزدار :

  • این لوله های بیشتر در پالایشگاه مصرف می باشد.
  • برای خطوط انتقال
  • برای خطوط انتقال گاز کارخانگی و خانگی
  • ضد خورندگی انواع
  • مقاوم در برابر حرارات
  • جهت استفاده در چاه ها و جدار چاه ها
  • ضد نفوذ اشعه خورشید به دلیل سیاه درزدار
  • بسیار ارزان قیمت نسب به سایر لوله ها
  • جوش بسیار راحت
  • در دسترس بودن اتصالات
  • داری شاخه ها شش متری
  • به متراژ مورد نیاز شما قابل تهیه است.

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

درخواست استعلام

لوله سیاه درزدار لوله های درزدار API سپاهان در سایزهای مختلف و ضخامت مشخص, مخصوص سیستم لوله کشی تاسیسات ساختمان و صنعت همراه با اطلاعات فنی کامل و لیست قیمت

شرکت مانسمان (به آلمانی: Mannesmann AG)یک شرکت خوشه‌ای آلمانی بود که دفتر مرکزی آن در شهر دوسلدورف مستقر بود. این شرکت در سال ۱۸۹۰ میلادی با هدف تولید لوله‌های بدون درز تأسیس شده بود و در سال ۱۹۹۹ میلادی توسط شرکت وودافون خریداری شد، که یکی از بزرگترین انتقالات در قرن اخیر بود. سهام این شرکت در بورس فرانکفورت داد و ستد می‌شد. این شرکت دارای ۱۳۰٫۸۹۰ نفر کارمند در کل جهان و درآمد ۲۳٫۲۷ میلیارد یورو (در سال ۱۹۹۹) بود.

کابرد لوله مانیسمان

از کاربرد های این لوله می توان به موارد زیر اشاره کرد.

انواع لوله مانیسمان

این لول های طبق کاربردهایشان، سایز و ضخامت دسته بندی می‌شوند. اگر بخواهیم بر اساس کاربردهایشان آن ها را دسته بندی کنیم، دسته ها دقیقاً موارد بالا هستند.

اما در بازار ایران این لوله ها را بر اساس رده آن ها دسته بندی می‌کنند. لوله مانیسمان دارای رده های ۴۰ ، ۲۰ و ۸۰ است.

فرایند ساخت لوله مانیسمان

ابتدا شمش های فولاد را برش می‌دهند. سپس شمش درون کوره قرار می‌گیرد. دمای کوره تا ۱۳۰۰ گرمادهی می‌شود. مرحله بعدی شلیک سمبه نامیده می‌شود. در این مرحله سمبه با سرعتی زیاد به داخل شمش پرتاب می‌شود. این کار باعث سوراخ شدن شمش می‌شود. بعد این مرحله سمبه از توی لوله درمی‌آید. اگر لوله کمی تاب داشته باشد آن را صاف می‌کنند.

لوله با ابزار کامپیوتریی تست می‌شود

 

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

درخواست استعلام

لوله مانیسمان ساوه

لوله های درزدار سیاه از سایزهای 3.8 اینچ تا سایزهای 20 اینچ در رده های مختلف و STD با نازرترین قیمتها ارائه میگردد. و این شرکت آمادگی عقد قرار داد جهت صادرات تمامی لوله های درزدار از شرکتهای سپاهان - سمنان - سپنتا - به کشورهای همسایه را دارد. در ضمن این شرکت آمادگی ارائه هر گونه آنالیز و آزمایشات کششی استاندارد را دارا میباشد.

فرایند ساخت لوله مانیسمان

ابتدا شمش های فولاد را برش می‌دهند. سپس شمش درون کوره قرار می‌گیرد. دمای کوره تا 1300 گرمادهی می‌شود. مرحله بعدی شلیک سمبه نامیده می‌شود. در این مرحله سمبه با سرعتی زیاد به داخل شمش پرتاب می‌شود. این کار باعث سوراخ شدن شمش می‌شود. بعد این مرحله سمبه از توی لوله درمی‌آید. اگر لوله کمی تاب داشته باشد آن را صاف می‌کنند.

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (10 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.