آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

لوله سیاه چیست

لوله فولادی سیاه ،به لوله ای گفته می شود که که از فولاد ساخته می شود که با گالوانیزه و روکش نشده است. لوله سیاه چیست

جهت خرید و استعلام قیمت لوله سیاه فولادی با ما تماس بگیرید

لوله سیاه چیست

لوله سیاه چیست

لوله فولادی سیاه ،به لوله ای گفته می شود که که از فولاد ساخته می شود که با گالوانیزه و روکش نشده است.

قیمت لوله سیاه به چه صورت محاسبه می شود؟

مهمترین عوامل در قیمت لوله سیاه، نوع آن می باشد که به دو دسته درزدار یا بدون درز تقسیم می شود. سایز لوله سیاه، قطر لوله سیاه، ضخامت لوله سیاه و وزن لوله سیاه از عوامل دیگر موثر بر قیمت لوله سیاه می باشد.

نحوه خرید لوله سیاه به چه صورت است؟

برای خرید لوله سیاه درزدار یا بدون درز هم اکنون می توانید با شماره تلفن 02149986000 تماس حاصل فرمایید . تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی و مشاوره قبل از خرید لوله سیاه با شما هستند.

لوله های سیاه

لوله سیاه همان لوله فولادی جهت انتقال آب و گاز از منبع اولیه به مصرف کننده نهایی کاربرد دارد همچنین به منظور تامین گاز مصرفی در خانه ها، منازل مسکونی، آپارتمان ها و ساختمان ها لوله سیاه، کاربرد دارد. عموما لوله های سیاه در خطوط انتقال گاز کاربرد دارند و در اکثر کاربردها به غیر از انتقال آب های آشامیدنی، می توانند جایگزین مناسبی برای لوله ها گالوانیزه باشند.

 

لوله سیاه مانیسمان به دلیل مقاومت بالایش در برابر گرما و فشار، در سیستم های اسپرینکلر آتش نشانی ها کاربرد فراوان دارد. لوله ی فولادی یا لوله سیاه می تواند به وسیله جوشکاری رزوه یا فلنج به یک لوله فولادی دیگر متصل شود. .

همچنین در مبدل های حرارتی، گرمایش و سرمایش آب نیازمند استفاده از لوله های سیاه است. البته براساس نوع کیفیت و ابعاد لوله سیاه بعنوان لوله داربست نیز به کار می رود.

 

 

 

لوله سیاه بدون درز فولادی

لوله های مانیسمان که با نام های بدون درز نیز شناخته میشوند در اصطلاح علمی به آنها سیمی لس گفته میشود؛ به آن دسته از لوله های سیاه فولادی گفته میشود که در فرآیند تولید آنها از انواع روشهای جوش فلرات استفاده نمیشود و تفاوت دیگر آنها در ماده اولیه محصولات میباشد.

 

5/5 - (6 امتیاز)

نظرات بسته شده است.