آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

قیمت لوله گلخانه گالوانیزه

لوله گلخانه ای

لوله گلخانه گالوانیزه
افراد زیادی هستند که از قاب های پی وی سی گلخانه می سازند و روی آن را با ورق های پلاستیکی می پوشانند. اگر از پلاستیک ضد اشعه ماوراء بنفش استفاده نکنید، پوشش گلخانه احتمالا یک سال دوام نخواهد آورد. البته مواد پلاستیکی خاصی وجود دارند که با صرف هزینه بیشتر تا ۴ سال در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند.
ساختار گلخانه متشکل از لوله ها می تواند از آلومینیوم، فولاد گالوانیزه، چوب یا پلاستیک ساخته شود. هر ماده دارای ساختار و نوع پانل متفاوتی است که بهترین کار را با آن دارد. به عنوان مثال، فولاد برای ورق های پلی اتیلن یا پارچه های پلی وینیل کلراید (PVC) مناسب است.

قیمت لوله گلخانه گالوانیزه

انتخاب مواد لوله‌کشی PVC، همانطور که در لوله‌های برق و لوله‌های آب استفاده می‌شود، به ویژه برای افراد کم درآمد در کشورهای در حال توسعه مهم است، زیرا مواد PVC ارزان و به راحتی در دسترس هستند. گلخانه برای کشت محصولات در مناطقی که مردم در آن زندگی می کنند ایده آل است.

انواع لوله های گالوانیزه

از انواع لوله های گالوانیزه قابل استفاده برای ساخت گلخانه می توان به لوله گالوانیزه سبک، لوله گالوانیزه سنگین، لوله گالوانیزه کشاورزی، لوله گالوانیزه صنعتی و … اشاره کرد.

از پوشش گالوانیزه گرم برای جلوگیری از زنگ زدگی بیرون و داخل لوله گلخانه استفاده می شود که با غوطه وری در حوضچه روی مذاب و طبق استانداردی خاص گالوانیزه می شود. لوله گلخانه ای گالوانیزه سرد از دوام کمتری نسبت به لوله گلخانه گالوانیزه گرم برخوردار است.

بر روی لوله گالوانیزه گلخانه اطلاعاتی از قبیل اندازه و مشخصات فنی لوله گالوانیزه، استاندارد مورد استفاده در تولید آن و نام سازنده آن درج می شود و سپس محصولات بسته بندی و به انبار منتقل می شود. طبق سفارش مشتری بارگیری و ارسال می شود. بازرگانی آراداهن مرجع فروش لوله گالوانیزه گلخانه ای محصولات خود را با نازلترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. برای دریافت لیست قیمت نهایی این محصول می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 

به شما بازدید کننده محترم پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول مورد نظرتان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید .

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

درخواست استعلام

اندازه و مشخصات فنی لوله گالوانیزه

جنس لوله گلخانه

پرکاربردترین و متداول ترین سایزهای لوله های گلخانه ای ۴٫۳ اینچ، ۱٫۲ اینچ و ۱ اینچ می باشد و اکثر افراد و شرکت ها از این سایزها برای ساخت گلخانه استفاده می کنند، زیرا معمولا وزن کمتری دارند و حمل و نقل و تعویض آنها راحت تر است. نصب و اجرای آنها آسانتر و سریعتر است. البته سایزهای دیگر این محصول نیز در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید اندازه و مشخصات فنی لوله گالوانیزه گلخانه ای مورد نیاز خود را از جدول فوق انتخاب نمایید و با تماس با کارشناسان ما علاوه بر دریافت خدمات مشاوره تخصصی رایگان این شرکت از مزایای ویژه این مجموعه نیز در خرید لوله های گلخانه ای گالوانیزه

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

درخواست استعلام

پرکاربردترین و متداول ترین سایزهای لوله های گلخانه ای

پرکاربردترین و متداول ترین سایزهای لوله های گلخانه ای 4.3 اینچ، 1.2 اینچ و 1 اینچ می باشد و اکثر افراد و شرکت ها از این سایزها برای ساخت گلخانه استفاده می کنند، زیرا معمولا وزن کمتری دارند و حمل و نقل و تعویض آنها راحت تر است. نصب و اجرای آنها آسانتر و سریعتر است. البته سایزهای دیگر این محصول نیز در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله گلخانه گالوانیزه

افراد زیادی هستند که از قاب های پی وی سی گلخانه می سازند و روی آن را با ورق های پلاستیکی می پوشانند. اگر از پلاستیک ضد اشعه ماوراء بنفش استفاده نکنید، پوشش گلخانه احتمالا یک سال دوام نخواهد آورد. البته مواد پلاستیکی خاصی وجود دارند که با صرف هزینه بیشتر تا 4 سال در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند.

📌 مطالب پیشنهادی :

 

4.7/5 - (3 امتیاز)

نظرات بسته شده است.