آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

قیمت لوله گالوانیزه ۱ اینچ

لوله گالوانیزه ۱ اینچ

لوله گالوانیزه به قطر ۱ اینچ یک نوع لوله فلزی است که در صنایع مختلف به طور گسترده استفاده می‌شود. این لوله‌ها از جنس فلزی ساخته می‌شوند و برای انتقال مواد مختلف استفاده می‌شوند. لوله‌های گالوانیزه که به زیرگروهی از لوله‌های فولادی تعلق دارند، بر اساس روش تولید و بودن بی‌درز یا جوش دار دسته‌بندی می‌شوند.

این لوله‌ها با پوششی از روی زینک مذاب مستحکم شده و مقاومت آن‌ها در برابر آسیب و خوردگی افزایش می‌یابد. لوله‌های گالوانیزه برای اهداف مختلفی مانند تأمین آب در ساختمان‌های مسکونی، انتقال آب و گاز در گلخانه‌ها و مزارع کشاورزی، دفع فاضلاب و آب‌های فاضلابی، نگهداری حیوانات و محوطه‌بندی، برج‌های ارتباطی و تهویه ساختمان استفاده می‌شوند.

لوله گالوانیزه 1 اینچ

آن‌ها بر اساس نوع فلز استفاده شده و روش تهیه به دسته‌بندی‌های مختلف تقسیم می‌شوند. اتصالات لوله‌های گالوانیزه به طور رایج استفاده می‌شوند و به دلیل مقاومت آن‌ها در برابر رطوبت و خوردگی مشهورند. قیمت لوله‌های گالوانیزه بسته به ویژگی‌ها و شرایط تولید آن‌ها متغیر است. لوله‌های گالوانیزه سپانتا و ساوه از جمله بهترین محصولاتی هستند که در کلاس‌های سبک، متوسط و سنگین در دسترس قرار می‌گیرند.

در نظر داشته باشید که قیمت هر لوله به طور قابل توجهی بسته به ویژگی‌ها و شرایط تولید آن متفاوت است. به عنوان مثال، قیمت لوله‌های بی‌درز آب با قیمتی متفاوت نسبت به لوله‌های جوش دار آب است و قیمت لوله‌های گالوانیزه بسته به بی‌درز بودن یا نبودن آن‌ها متفاوت است.

لوله‌های منیسمان نیازمندی‌های تولیدی پیچیده‌تری دارند و معمولاً از فولاد یا آهن ساخته می‌شوند، که این امر باعث افزایش قیمت آن‌ها نسبت به لوله‌های سیاه می‌شود. لوله‌های گالوانیزه به دلیل مقاومت بالا، در بازار به ویژه در صنایع خودروسازی، مبلمان و صنایع مختلف دیگر، به طور گسترده استفاده می‌شوند. قیمت لوله‌های گالوانیزه تحت تأثیر عواملی مانند وزن، تقاضای بازار و هزینه‌های تولید قرار می‌گیرد.

لوله گالوانیزه ساوه

لوله گالوانیزه ساوه که به روش غوطه وری گالوانیزه تولید می گردد و با پوشش و مقاومت بالای خود در مقابل زنگ زدگی ، یکی از محبوب ترین انواع لوله های گالوانیزه برق بوده و بخصوص در مناطق با رطوبت بالا مورد استفاده قرار میگیرد.

لوله گالوانیزه ساوه چیست

برای محافظت از خوردگی و آسیب پذیری فلزات توسط عمل گالوانیزاسیون، پوششی از فلز روی را بر روی این گونه فلزات آسیپ پذیرقرار می دهند این پوشش متشکل از لایه ی روی و ترکیباتی از آهن می باشد. این نوع پوشش فلزات کاربرد زیادی در صنعت دارد.

مزایای لوله گالوانیزه ساوه

  • قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه (لوله های برق استنلس استیل )
  • اتصالات آسان و در دسترس ( بوشن گالوانیزه ساوه و ….. )
  • طول ۶ متری بصورت رزوه و خام
  • استفاده از لوله گالوانیزه ساوه در گلخانه
  • استفاده از لوله گالوانیزه ساوه جهت آبرسانی

لوله گالوانیزه ساوه

 

به منظور جلوگیرى از خوردگى لوله هاى صنعتی ، سطح داخلى وخارجى لوله ها را گالوانیزه مى کنند که این عمل گالوانیزه لوله ها بصورت گرم انجام مى شود . لوله های گالوانیزه ساوه به روش متداول غوطه ورى سازى گرم (Hot Deep Galvanizing) تولید می گردد. دراین روش ابتدا لوله هاى تولیدى طبق استاندارد هاى مجاز به واحد آماده سازى منتقل مى شوند تا براى جذب بهتر پوشش فلز روى و گالوانیزه شدن آماده سازى شوند.

در این مکان ابتدا لوله ها چربى گیرى و سپس زنگ زدایى شده و به محلول فلاکس آغشته می شود . این محلول امکان نفوذ بهتر روى در سطح فولادى را فراهم مى سازد.

لوله هاى آغشته به ماده فلاکس به دستگاه گالوانیزه منتقل شده و ابتدا در کوره پیشگرم ، تا دماى ۱۲۰ درجه سانتى گراد حرارت داده می شوند و پس از خشک شدن سطحى ، بداخل وان روى مذاب هدایت و در دماى ۴۵۰ درجه سانتى گراد به مدت ۱ دقیقه غوطه ور شده و به سرعت از آن خارج مى گردند.

بلافاصله بوسیله دمش هوا و بخار ، مازاد فلز روى سطوح خارجى و داخلى آن پاک شده و به منظور جلوگیرى از تشکیل آلیاژ فلز روى و آهن بداخل آب سرد فرو برده مى شوند. طبق استاندارد و سفارش مشترى انتهاى لوله هاى گالوانیزه دنده شده و با درپوش پلاستیکى رنگى که به منظور حفاظت از سطوح دنده ها و شناسایى آن نصب می شوند پوشش می شوند.

مشخصات محصول تولیدى لوله های گالوانیزه ساوه ، استاندارد تولید سایز  سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

سایز لوله های گالوانیزه ساوه

  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۱ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۲ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۴ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۳/۴ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۱/۲ – ۱ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۳ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۶ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۱/۲ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۱/۴ – ۱ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۱/۲ – ۲ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۵ اینچ

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

ارسال درخواست

لوله گالوانیزه ساوه

لوله گالوانیزه ساوه که به روش غوطه وری گالوانیزه تولید می گردد و با پوشش و مقاومت بالای خود در مقابل زنگ زدگی ، یکی از محبوب ترین انواع لوله های گالوانیزه برق بوده و بخصوص در مناطق با رطوبت بالا مورد استفاده قرار میگیرد.

لوله گالوانیزه 1 اینچ

لوله گالوانیزه به قطر 1 اینچ یک نوع لوله فلزی است که در صنایع مختلف به طور گسترده استفاده می‌شود. این لوله‌ها از جنس فلزی ساخته می‌شوند و برای انتقال مواد مختلف استفاده می‌شوند. لوله‌های گالوانیزه که به زیرگروهی از لوله‌های فولادی تعلق دارند، بر اساس روش تولید و بودن بی‌درز یا جوش دار دسته‌بندی می‌شوند.

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (5 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.