آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

قیمت لوله گالوانیزه

قیمت لوله گالوانیزه

فروش لوله گالوانیزه با سطح سرد و گرم، مبلی، سبک و سنگین، همراه با اطلاعات قیمت لوله گالوانیزه و لوله فولادی گالوانیزه.

قیمت لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه چیست؟

لوله‌های گالوانیزه، لوله‌هایی هستند که با پوشش روی مذاب پوشانده می‌شوند. این پوشش باعث افزایش طول عمر لوله در برابر خوردگی و محافظت از آن در برابر آسیب‌های محیطی می‌شود.

نحوه گالوانیزاسیون لوله

جنس این لوله‌ها از آهن سفید نورد شده است، و درز آن توسط دستگاه‌های درز جوش بهم جوش داده می‌شود. سپس لوله را در فلز روی مذاب فرو می‌برند، عموماً به دو صورت سبک و متوسط تولید می‌شود.

کاربرد لوله گالوانیزه

لوله‌های گالوانیزه به عنوان یکی از اجزاء اصلی خطوط آبرسانی برای انتقال آب و گاز یا در گلخانه‌ها استفاده می‌شوند. همچنین در تخلیه فاضلاب لوازم بهداشتی کوچک نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لوله‌های گالوانیزه مقاومت بالایی در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی دارند و طول عمر بیش از ۵۰ سال دارند. همچنین دارای ساختار یکپارچه‌ای هستند که موجب افزایش استحکام و مقاومت در برابر ضربات می‌شود.

ویژگی‌های لوله‌های گالوانیزه

  • مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی.
  • ساختار یکپارچه با استحکام و مقاومت بالا.
  • قابلیت بازیافت و استفاده‌ی مجدد.

قیمت لوله گالوانیزه
لوله گالوانیزه یک نوع لوله فولادی است که سطح آن با فلز روی آبکاری شده تا از تأثیرات خوردگی مواد شیمیایی و سیالات با خصوصیت اسیدی جلوگیری شود. گالوانیزه کردن به دو صورت گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد انجام می‌شود. این لوله در صنایع مختلف و برای کاربردهای متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در مورد ساخت این لوله‌ها می‌توان گفت: لوله‌های گالوانیزه لوله‌هایی هستند که در فلز مذاب غوطه‌ور می‌شوند. پس از سرد شدن، سطح لوله با لایه‌ای از روی پوشانده می‌شود که باعث مقاومت بیشتر آهن می‌شود. این اتصال سفید مدل لوله درزدار است که توسط دستگاه‌های مخصوص جوش داده می‌شود.

این لوله‌ها پس از گالوانیزه شدن توسط مواد مختلف در گروه‌های ۱ تا ۸ اینچی قرار گرفته و گروه‌بندی می‌شوند. برای اتصال این لوله‌ها به یکدیگر، می‌توان از انواع اتصالات گالوانیزه مانند پیچ و مهره و تسمه و قفل استفاده کرد. میانگین عمر این لوله‌ها با توجه به کاربرد آنها در شرایط مختلف متفاوت است. نصب این لوله‌ها بسیار سریع بوده و مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرکت دارند.

فروش لوله گالوانیزه

برای تولید این لوله‌ها معمولا از روش غوطه‌وری گرم لوله‌ها استفاده می‌شود. اولین مرحله برای گالوانیزه کردن، فرستادن لوله‌ها به واحد آماده‌سازی برای جذب بهتر فلز روی است. در ابتدا این لوله‌ها از چربی و زنگ آهن پاک می‌شوند.

سپس در محلولی به نام محلول فلاکس غوطه‌ور می‌شوند که باعث نفوذ بیشتر روی به داخل لوله می‌شود. پس از آن این لوله‌ها وارد دستگاه گالوانیزه شده و در دمای مشخصی در فر خشک می‌شوند. پس از خشک شدن وارد وان فلز روی می‌شوند و به مدت ۱ دقیقه در دمای ۴۵۰ درجه قرار می‌گیرند.

در نهایت پس از خروج از وان، داخل آب سرد گرفته و محصول نهایی به دست می‌آید. جالب است بدانید که هزینه گالوانیزه کردن لوله‌ها بسیار کمتر از روش‌هایی مانند رنگ‌آمیزی خواهد بود.

کاربرد لوله گالوانیزه

کاربردهای متنوع این محصول باعث شده تا شرکت‌ها و برندهای مختلف این محصول را تولید کنند. از جمله موارد استفاده این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده در سیستم‌های آبرسانی منازل مسکونی و گلخانه‌ها.
  • استفاده در سازه‌های فلزی.
  • نظافت خانه‌ها.
  • در کشاورزی.
  • دکل‌های مخابراتی.

استعلام قیمت و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

ارسال درخواست

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات بسته شده است.