آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

لوله سیاه (لوله صنعتی)

لوله سیاه (لوله صنعتی)

لوله سیاه، یکی از نوع‌های لوله‌های صنعتی است که در صنایع مختلف و برای کاربردهای گوناگون استفاده می‌شود. این لوله‌ها از جنس فولادی ساخته می‌شوند و به دلیل خاصیت‌های فنی و مکانیکی قوی، به عنوان یکی از اجزای اصلی در ساخت و ساز، صنعت، و نفت و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله، به بررسی مفصل و کاربردهای لوله سیاه در صنایع مختلف می‌پردازیم.

خصوصیات و کاربردها لوله سیاه

لوله‌های سیاه، با وجود ظاهری سیاه و خام فولادی، دارای خصوصیاتی منحصر به فرد هستند. این لوله‌ها معمولاً دارای ضخامت و مقاومت بالا هستند و قادر به تحمل فشارها و بارهای سنگین در محیط‌های صنعتی هستند. بنابراین، کاربردهای لوله سیاه بسیار گسترده است. آنها در صنایع ساختمانی برای سیستم‌های آب و فاضلاب، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، و سازه‌های فلزی استفاده می‌شوند. همچنین، در صنعت نفت و گاز برای انتقال و نگهداری مواد مختلف مانند نفت، گاز طبیعی و سایر فرآورده‌ها استفاده می‌شوند.

مزایا لوله سیاه

استفاده از لوله سیاه در صنایع مختلف دارای مزایای فراوانی است. این لوله‌ها از جنس فولادی بوده و دارای مقاومت بالا در برابر ضربه، فشار و خوردگی هستند. همچنین، ساختار یکپارچه و جامد آنها باعث کاهش خطر نشتی و عمر مفید بیشتر می‌شود. بهره‌برداری آسان، نصب سریع و قابلیت اتصال به راحتی از دیگر مزایای استفاده از لوله سیاه است.

خرید لوله فولادی سیاه  +قیمت لوله سیاه آب

لوله سیاه (لوله صنعتی)

قیمت لوله سیاه درز دار

:لوله سیاه درزدار  برای انتقال سیالات استفاده می شوند که دارای روش های متفاوت تولیدی می باشند.

لوله درزدار با استفاده از فرم دهی و جوش دادن ورق های فولادی تولید می شوند.

برخلاف لوله های بدون درز مانیسمان دارای خط جوش می باشند.

روش تولید لوله های سیاه درزدار به صورت مستقیم یا اسپیرال است که هزینه تولید به روش اسپیرال کمتر است.

این لوله ها در انواع لوله سیاه درزدار سبک ، لوله سیاه درزدار سنگین و لوله سیاه درزدار API تولید می شوند.

از لوله های سیاه درزدار عمدتا در خطوط آبرسانی گرم و سرد، ستون های برق تاسیسات ساختمانی، موتورخانه و گازرسانی ساختمان ها استفاده می شود.

لوله درزدار لوله هایی هستند که ماده اولیه آنها ورق بوده و از جوش دادن دولبه ورق، آنها تولید می گردند. روش های تولید متفاوتی دارند که باتوجه به روش تولید آن نام گذاری می گردند. اگر در تولید آنها از روش جوش مستقیم استفاده گردد با نام لوله های درز مستقیم ( Straight Seam ) شناخته می شوند و اگر از روش جوش مارپیچ استفاده شود تحت عنوان لوله های درز مارپیچ یا اسپیرال ( Spiral Seam ) خوانده می شوند.

آخرین به روز رسانی: ۶ تیر ۱۴۰۰

فهرست قیمت لوله سیاه درزدار گازی سپنتا

قطر اسمی
(اینچ)
ضخامت
(میل)
طول هر شاخه
(متر)
وزن هر شاخه
(کیلو)
قیمت هر کیلو
(تومان)
۱۲ ۲٫۵ ۶ ۷٫۱ ۲۴,۳۴۰
۳۴ ۲٫۵ ۶ ۹٫۲ ۲۳,۸۷۰
۱ ۳ ۶ ۱۳٫۹ ۲۳,۴۰۰
۱۱۴ ۳ ۶ ۱۷٫۸ ۲۳,۴۰۰
۱۱۲ ۳ ۶ ۲۰٫۵ ۲۳,۴۰۰
۲ ۳٫۵ ۶ ۳۰٫۰ ۲۳,۴۰۰
۲۱۲ ۳٫۵ ۶ ۳۸٫۰ ۲۳,۴۰۰
۳ ۴ ۶ ۵۱٫۲ ۲۳,۴۰۰
۴ ۴ ۶ ۶۶٫۰ ۲۳,۴۰۰

 

لوله های درزدار

به دلیل استفاده از جوش در تولید آنها، به لوله های درز جوش یا لوله های جوشی نیز در بازار معروف هستند.

لوله های درزدار سه نوع کلی هستند لوله های درز مستقیم، اسپیرال و درز مخفی که البته لوله های درز مستقیم و مخفی هر دو در روش تولید درز مستقیم دسته بندی می گردند.

 

قیمت لوله سیاه درز دار

قیمت لوله سیاه درز دار بر اساس ضخامت و طول آن متفاوت است.

از آنجایی که ماده اولیه آنها ورق می باشد و از طریق جوش به شکل لوله در می آیند نسبت به لوله های مانیسمان که طی فرآیند سخت تر و طولانی تر از همان ابتدا به صورت لوله و بدون درز تولید می گردند، هزینه ی ساخت پایین تری دارند ولی میزان استحکام لوله های مانیسمان چون در ساختار بدنه آنها درزی وجود ندارد و تحت فشار بالا تولید شده اند،  قطعاً به میزان قابل توجهی از لوله های درزدار بالاتر می باشد.

نوع ساختار این لوله ها، در نوع مصرف و کاربرد آنها بسیار تاثیر گذار است.

دقت کنید که قیمت لوله درزدار بر اساس وزن و ضخامت آن ها مشخص می شود و در هنگام دریافت پیش فاکتور قیمتی لوله های درزدار می بایست به این موارد دقت فرمایید .

قیمت لوله سیاه درز دار قیمت لوله سیاه درز دار قیمت لوله سیاه درز دار قیمت لوله سیاه درز دار

 

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

درخواست استعلام

قیمت لوله سیاه درز دار

لوله سیاه درزدار  برای انتقال سیالات استفاده می شوند که دارای روش های متفاوت تولیدی می باشند لوله درزدار با استفاده از فرم دهی و جوش دادن ورق های فولادی تولید می شوند.

لوله درزدار چیست

لوله هایی هستند که ماده اولیه آنها ورق بوده و از جوش دادن دولبه ورق، آنها تولید می گردند. روش های تولید متفاوتی دارند که باتوجه به روش تولید آن نام گذاری می گردند. اگر در تولید آنها از روش جوش مستقیم استفاده گردد با نام لوله های درز مستقیم ( Straight Seam ) شناخته می شوند و اگر از روش جوش مارپیچ استفاده شود تحت عنوان لوله های درز مارپیچ یا اسپیرال ( Spiral Seam ) خوانده می شوند.

استعلام قیمت لوله سیاه تست آب

قیمت لوله سیاه درز دار بر اساس ضخامت و طول آن متفاوت است. به جهت استعلام قیمت این محصول با ما تماس بگیرید 02149986000 کارشناسان ما منتظر تماس شما هستند.

📌 مطالب پیشنهادی :

 

5/5 - (4 امتیاز)

نظرات بسته شده است.