آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

لوله گلخانه ساوه

Sepanta Galvanized pipe

لوله گلخانه از انواع لوله های پر مصرف در سازه های گلخانه های صنعتی و کشاورزی بوده و به دلیل قیمت مناسب وزن پایین تر نسبت به لوله بدون درز و همچنین تنوع در ضخامت و وزن های متفاوت از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد. لوله گلخانه ساوه یک نوع لوله است که توسط شرکت پروفیل ساوه تولید می‌شود. این لوله‌ها برای استفاده در صنایع ساختمانی و مکانیکی مناسب هستند. شرکت پروفیل ساوه یکی از تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی در ایران است و در سال ۱۳۵۴ تأسیس شده است. لوله گلخانه ساوه با ظرفیت تولید ۵۰,۰۰۰ تن در سال، این شرکت در پی رضایتمندی و اعتماد مشتریان خود است و از طریق مدیریت کیفیت به این هدف دست می‌یابد. صنعت فولاد ایران با بهره‌گیری از معادن فولاد فراوان، مزیت جهانی دارد. پروفیل ساوه مجموعه‌ای از لوله‌های سبک و گالوانیزه را با قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهد و خدمات فروش و تحویل را در تهران و سراسر ایران ارائه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌های ارائه شده تماس حاصل نمایید.  

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

ارسال درخواست

نحوه تولید لوله گلخانه بصورت تولید لوله سیاه از ورق و بصورت درزجوش مستقیم می باشد که پس از تولید و تمیزکاری جهت گالوانیزه به وان مذاب گالوانیزه روی منتقل گردیده و پس ماندگاری مدتی معین بصورت لوله گالوانیزه و با مقدار پوشش حداقل ۷۰ میکرون آماده جهت بسته بندی و فروش می باشد.

سایز لوله گلخانه ساوه

لوله های گلخانه ساوه از سایزهای ½ الی ۶ اینچ تولید می گردد و از نمره ۲ الی نمره ۱۰ تولید می گردد. ضخامت لوله گلخانه ساوه ۲ میلیمتر ، ۲٫۳۵ میلیمتر و ۲٫۵ میل برای سازه سقف و ضخامت ۲٫۸ میلیمتر و ۳ میلیمتر برای ستون ها استفاده می شود. لوله گلخانه ای ساوه در انواع لوله های سبک نیمه سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد. بسته بندی لوله های گلخانه بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.

انواع لوله گلخانه ساوه

  • لوله گلخانه ساوه سبک
  • لوله گلخانه ساوه کشاورزی
  • لوله گلخانه ساوه صنعتی
  • لوله گلخانه ساوه سنگین
به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی بیرون و داخل لوله های گلخانه ، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . لوله های گلخانه ساوه به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم به روش غوطه وری و طبق استاندارد انجام می گردد . مشخصات محصول تولیدى لوله گلخانه ساوه ، استاندارد تولید سایز  سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.  

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

ارسال درخواست

پرسش‌های متداول در مورد لوله گلخانه ساوه:

لوله گلخانه ساوه چگونه تولید می‌شود؟

لوله گلخانه ساوه توسط شرکت پروفیل ساوه تولید می‌شود. این شرکت با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا، لوله‌های گلخانه را تولید می‌کند.

چه مزایایی در استفاده از لوله گلخانه ساوه وجود دارد؟

استفاده از لوله گلخانه ساوه دارای مزایایی نظیر مقاومت بالا در برابر عوامل جوی، مانند آب، هوا و تغییرات دما است. این لوله‌ها دارای عمر طولانی، استحکام بالا و انعطاف پذیری مناسب هستند.

چه کاربردهایی برای لوله گلخانه ساوه وجود دارد؟

لوله گلخانه ساوه در صنایع مختلفی مانند صنعت گلخانه‌داری، ساخت و ساز، صنایع مکانیکی و صنایع خودروسازی استفاده می‌شود. این لوله‌ها در ساخت سازه‌های گلخانه، سیستم‌های آبیاری، تهویه و سیستم‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.  

لوله گلخانه چیست؟

لوله گلخانه از انواع لوله های پر مصرف در سازه های گلخانه های صنعتی و کشاورزی بوده و به دلیل قیمت مناسب وزن پایین تر نسبت به لوله بدون درز و همچنین تنوع در ضخامت و وزن های متفاوت از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد.

انواع لوله گلخانه ساوه

لوله گلخانه ساوه سبک
لوله گلخانه ساوه کشاورزی
لوله گلخانه ساوه صنعتی
لوله گلخانه ساوه سنگین

📌 مطالب پیشنهادی :

برای اطلاع از موجودی لوله گالوانیزه گلخانه‌ ساوه تماس بگیرید.

ثبت درخواست

  • لطفا شماره تماس خود را به جهت ارتباطات بعدی صحیح وارد کنید
  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 5 MB, Max. files: 2.
      لطفا در صورتی که لیستی دارید تصویر آن را برای ما ارسال کنید تا توسط کارشناسان ما بررسی گردد

    قیمت لوله گالوانیزه گلخانه‌ ای ساوه

    • کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند. شماره تلفن خود را جهت تماس ثبت نمایید.

    به دلیل نوسانات شدید قیمت ارز ، جهت اطلاع دقیق از آخرین قیمت با شماره تلفن های درج شده تماس بگیرید.

    یا از طریق فرم داخل صفحه جهت ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

    ۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

    ۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

    5/5 - (3 امتیاز)

    نظرات بسته شده است.