آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

لوله گالوانیزه گلخانه چیست

لوله گالوانیزه گلخانه

انتخاب صحیح لوله و تجهیزات گلخانه می‌تواند در بلندمدت تأثیر زیادی بر طول عمر و صرفه اقتصادی آن‌ها داشته باشد. یکی از اقلام پرکاربرد در سازه‌های گلخانه، لوله و اتصالات گالوانیزه است. این تجهیزات مزایای فراوانی دارند که با اخذ مشاوره حرفه‌ای و اصولی، می‌توانید از چند و چون آن‌ها مطلع شوید. می‌توانیم این مسیر را برایتان هموار کنیم. بنابراین، اگر به دنبال لوله و تجهیزات جهت طراحی گلخانه هستید، ما را با ادامه مطلب همراهی کنید تا بیشتر به این تجهیزات بپردازیم.

در ادامه مطلب می‌خواهیم:

  • از تجهیزات مورد استفاده برای طراحی گلخانه و کشاورزی بگوییم
  • محصولات و خدمات شرکت لوله گلخانه را در زمینه اجرای گلخانه بشناسیم
  • مزایای استفاده کردن از لوله و اتصالات گالوانیزه را برای طراحی گلخانه مرور کنیم
  • به کاربردهای لوله و تجهیزات گالوانیزه شرکت لوله گلخانه در زمینه طراحی و اجرای گلخانه بپردازیم.

انواع تجهیزات گلخانه‌ای کدامند؟

لوله و تجهیزات گلخانه‌ای را معمولاً متناسب با نوع محصولات کشاورزی، شرایط آب و هوایی نظیر باد، دما، رطوبت و تنظیمات مورد نیاز برای فضای گلخانه انتخاب می‌کنند. اما قبل از انتخاب کردن این تجهیزات، باید بررسی‌های لازم را درباره محصول کشاورزی گلخانه‌ای، میزان استحکام لازم و مزایا و معایب کوتاه‌مدت و بلندمدت آن‌ها انجام دهید و در صورت نیاز، مشاوره بگیرید. در ادامه به انواع تجهیزات مورد استفاده در گلخانه اشاره می‌کنیم.

  • سازه و پوشش گلخانه: با توجه به نوع محصولات کشاورزی و شرایط اقلیمی، لازم است جنس مناسبی برای سازه و پوشش گلخانه انتخاب کنید. سازه را می‌توانید از جنس لوله و اتصالات گالوانیزه یا انواع دیگر انتخاب کنید. پوشش به کنترل کردن میزان نور، رطوبت و دما و کاهش هزینه‌های مربوط به انرژی گلخانه کمک می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید به سایت شرکت لوله گلخانه سر بزنید.
  • تجهیزات گرمایشی هوا و آب: برخی محصولات گلخانه‌ای دمای خاصی لازم دارند؛ لذا به‌ویژه در فصول سرد سال لازم است تا تجهیزات گرمایشی به ‌درستی کار کنند. سیستم گردش آب گرم گلخانه نیز آب گرم را از طریق شبکه‌ای از لوله‌ها در مدار می‌چرخاند.
  • تجهیزات گردش و تهویه هوا: پیش‌بینی کردن اصولی فن‌ها و متعلقاتشان بخش مهمی از فرآیند طراحی گلخانه است. این تجهیزات برای تجدید هوای گلخانه و حسب مورد، خارج کردن هوای گرم به کار می‌روند. فن‌های گردش هوا نیز به توزیع کارآمد هوا در داخل گلخانه کمک می‌کنند و باعث بهبود کیفیت و یکنواختی هوای داخلی آن می‌شوند.
  • سیستم‌های خنک‌کننده، رطوبت‌ساز، مه‌ساز و آبیاری: سیستم خنک‌کننده غالباً از نوع تبخیری و متشکل از پنلی سلولزی است. سیستم مه‌پاش برای افزایش رطوبت و کاهش دما به کار می‌رود. از طریق شبکه لوله‌کشی گلخانه علاوه بر آبیاری آن می‌‌توانید کود را نیز به گیاهان کشاورزی برسانید.
  • تجهیزات انجام دادن کار: نیمکت‌های ثابت یا متحرک توری پرورش محصولات کشاورزی گلخانه‌ای و سبدها از جمله این تجهیزات هستند.
  • سقف گلخانه: برای صرفه‌جویی مناسب در انرژی و کنترل کردن دما می‌توانید از سقف بادی استفاده کنید تا با ایجاد لایه عایق هوا از تبادل گرمایی با محیط جلوگیری شود.

با مشاوره حرفه‌ای و استفاده از تجهیزات مناسب، می‌توانید گلخانه‌ای با طول عمر بلند و صرفه اقتصادی بالا طراحی و اجرا کنید.

 

لوله‌های گالوانیزه برای استفاده در گلخانه‌ها به دلیل پوشش فلزی مقاومت بیشتری در برابر رطوبت داخل گلخانه و جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی زودرس دارند. در بازار، لوله‌های گالوانیزه گلخانه با ضخامت‌ها و سایزهای مختلف عرضه می‌شوند. قیمت لوله‌های گالوانیزه گلخانه در صفحه مرجع فروش لوازم گلخانه قابل مشاهده است. این لیست شامل قیمت‌های مختلف بر حسب ضخامت و محل بارگیری است. قیمت‌ها در بازه ۴۷,۵۰۰ تا ۴۹,۰۰۰ تومان ایرانی قرار دارند. ضخامت‌های معرفی شده برای لوله‌ها ۲٫۵، ۲٫۲، ۲٫۰ و ۱٫۵ است و محل بارگیری  مشخص شده است.

لوله گازی ساوه

برای محافظت از خوردگی و آسیب پذیری فلزات توسط عمل گالوانیزاسیون، پوششی از فلز روی را بر روی این گونه فلزات آسیپ پذیرقرار می دهند این پوشش متشکل از لایه ی روی و ترکیباتی از آهن می باشد. این نوع پوشش فلزات کاربرد زیادی در صنعت دارد.

لوله‌های گالوانیزه، که با روکش روی لوله‌های آهنی با روی آن زینک ساخته می‌شوند، دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی هستند و نسبت به سایر لوله‌های آهنی محافظت بیشتری را ارائه می‌دهند. گالوانیزه سازی می‌تواند از طریق روش‌های سرد یا گرم انجام شود که هرکدام دارای مزایای خاص خود است. گالوانیزه سرد سطحی صاف را فراهم می‌کند اما مقاومت کمتری در برابر خراشیدگی دارد. گالوانیزه گرم اجازه نفوذ عمیق زینک را می‌دهد و مقاومت عالی در برابر خوردگی را فراهم می‌کند. لوله‌های گالوانیزه در صنایع و کاربردهای مختلفی مانند لوله‌های آبیاری گلخانه، لوله‌های آب و فاضلاب، سیستم‌های برقی و غیره استفاده می‌شوند. آنها دارای استحکام مکانیکی بالا، مقاومت مناسب در برابر آتش و عمر طولانی هستند.

 

قیمت لوله گالوانیزه ساوه در مقایسه با رقبای خود در بازار لوله و اتصالات ایران و نسبت به کیفیت این لوله بسیار مناسب است .

از مدلهای مشابه کیفی لوله های گالوانیزه میتوان به لوله گالوانیزه ساوه اشاره نمود که از برترین تولیدکنندگان و کارخانه های لوله گالوانیزه ایران میباشند .

لوله گالوانیزه گلخانه

لوله گالوانیزه گلخانه  که به روش غوطه وری گالوانیزه تولید می گردد و با پوشش و مقاومت بالای خود در مقابل زنگ زدگی ، یکی از محبوب ترین انواع لوله های گالوانیزه گلخانه بوده و بخصوص در مناطق با رطوبت بالا مورد استفاده قرار میگیرد.

لوله گالوانیزه گلخانه

مزایای لوله های گالوانیزه گلخانه

  • قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه (لوله های برق استنلس استیل )
  • اتصالات آسان و در دسترس ( اتصالات گالوانیزه گلخانه  و ….. )
  • طول مناسب ۳ متری و ۶ متری جهت حمل و نقل آسان و نصب راحت

جهت دریافت لیست قیمت لوله گالوانیزه ساوه با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نمایید :

در ادامه به مشخصات لوله گالوانیزه ساوه و وزن/ضخامت و قیمت روز لوله میپردازیم . توجه داشته باشید که لوله ساوه در مدل سبک و سنگین تولید شده و مورد مشابه آن لوله گالوانیزه گرم ساوه است که در سه مدل لوله گالوانیزه سبک ساوه ، لوله گالوانیزه سنگین ساوه و لوله گالوانیزه فوق سنگین ساوه تولید میگردد .

 

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

ارسال درخواست

مزایای لوله های گالوانیزه گلخانه

قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه (لوله های برق استنلس استیل )
اتصالات آسان و در دسترس ( اتصالات گالوانیزه گلخانه  و ….. )
طول مناسب ۳ متری و ۶ متری جهت حمل و نقل آسان و نصب راحت

چگونه می‌توانم دمای مناسبی را در گلخانه حفظ کنم؟

برای حفظ دمای مناسب در گلخانه می‌توانید از تجهیزات گرمایشی مانند سیستم‌های گرمایش هوا و آب استفاده کنید. همچنین، استفاده از سیستم‌های خنک‌کننده مانند خنک‌کننده‌های تبخیری و مه‌پاش‌ها می‌تواند به کاهش دما و افزایش رطوبت کمک کند. همچنین، بهبود سازه و پوشش گلخانه نیز می‌تواند در حفظ دما مؤثر باشد.

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (2 امتیاز)

نظرات بسته شده است.