آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای

لوله برق PG

لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای

لوله گالوانیزه گلخانه ای آبکاری گرم از لیست قیمت فروش لوله گلخانه ای و تاریخچه گلخانه

لوله گلخانه گالوانیزه از انواع لوله های پر مصرف در صنایع سازه گلخانه های صنعتی و کشاورزی بوده و به دلیل قیمت مناسب وزن پایین تر نسبت به لوله بدون درز و همچنین تنوع در ضخامت و وزن های متفاوت از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد.

گلخانه به انگلیسی Greenhouse یا Glasshouse نامیده میشود . یک گلخانه ( که همچنین خانه شیشه ای نیز نامیده میشود ) ساختار با دیوار و سقف ساخته شده عمدتا از مواد شفاف که مانند شیشه باشند دارد و در آن گیاهان نیاز به شرایط آب و هوایی تنظیم شده و خاصی دارند . تعریف علمی گلخانه را میتوان چنین گفت ” گلخانه یک ساختار پوشیده شده است که گیاهان را از شرایط محیطی و بیماری های بالقوه گسترده ای محافظت میکند ، محیط رشد مطلوب گیاه را ایجاد میکند و یک راه حل انعطاف پذیر برای کشت پایدار و کارآمد در تمام طول سال با تغییر شرایط آب و هوایی در فواصل زمانی مختلف ارائه میدهد .

جنس لوله گلخانه

یک گلخانه مدرن از سیستم های کشاورزی محیط زیست کنترل شده ( CEA ) ، سیستم کنترل تولید محیط زیست ( CEPPS ) و سیستم فیتوماتیک استفاده میکند .

بسیاری از گلخانه های شیشه ای تجاری یا گلخانه خانگی ، مجهز به تجهیزات پیشرفته ای برای تولید انواع سبزیجات یا گل های خاص هستند . گلخانه های شیشه ای با تجهیزاتی همانند لوله گلخانه ای ، قوطی گالوانیزه گلخانه ای ، اتصالات گالوانیزه گلخانه ای ، تجهیزات نصب و راه اندازی غربالگری ، گرمایش ، سرمایش خنک کننده ، نورپردازی مناسب گیاه مثل اشعه ماورا بنفش یو وی ساخته و تجهیز میشوند و میتوانند به صورت اینترنتی آنلاین توسط یک رایانه کنترل شوند تا شرایط رشد گیاه را بهینه سازند . سپس روش های متفاوتی برای ارزیابی درجه بهینه بودن شرایط گلخانه برای رشد گیاه و میزان میکروآلودگی گلخانه ای ( به عنوان مثال دمای هوا ، فشار بخار و… ) برای کاهش خطر تولید قبل از کشت یک محصول خاص مورد استفاده قرار میگیرد .

لوله گالوانیزه گرم گلخانه ای

لوله گالوانیزه گرم گلخانه ای به جهت آبکاری در دمای ۴۲۰ درجه سانتی گراد و با بهره گیری از پوشش روی zinc ، که با مولکولهای لوله سیاه فولادی ادغام شده است در برابر رطوبت توان تحمل بسیار بالایی دارد و زنگ نمیزند . عمر مفید لوله گالوانیزه گلخانه ای با آبکاری گرم بین ۲۵ تا ۳۰ سال است .

لوله گالوانیزه سرد گلخانه ای

لوله گالوانیزه سرد گلخانه ای نیز جزئی از لوازم گلخانه محسوب میشود با این تفاوت که لوله گالوانیزه سرد فقط ۷ درصد از وزن لوله گالوانیزه گلخانه ای سرد ۲ میلیمتری را تشکیل میدهد و روکش روی آن با دمای کمتری آبکاری شده پس طبعا مقاومت کمتری دارد . عمر مفید لوله گالوانیزه سرد گلخانه ای نهایتا ۵ سال است 

نحوه تولید لوله های گلخانه گالوانیزه بصورت تولید لوله سیاه از ورق و بصورت درزجوش مستقیم می باشد که پس از تولید و تمیزکاری جهت گالوانیزه به وان مذسازه گلخانه ای روی منتقل گردیده و پس ماندگاری مدتی معین بصورت لوله گالوانیزه و با مقدار پوشش حداقل ۷۰ میکرون آماده جهت بسته بندی و فروش می باشد.

لوله های گلخانه گالوانیزه از سایزهای ½ الی ۶ اینچ تولید می گردد و از نمره ۲ الی نمره ۱۰ تولید می گردد.

ضخامت لوله گلخانه گالوانیزه ۲ میلیمتر ، ۲٫۳۵ میلیمتر و ۲٫۵ میل برای سازه سقف و ضخامت ۲٫۸ میلیمتر و ۳ میلیمتر برای ستون ها استفاده می شود.

لوله گلخانه در انواع لوله های سبک نیمه سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

بسته بندی لوله گلخانه گالوانیزه بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.

انواع لوله گلخانه گالوانیزه

  • لوله گلخانه گالوانیزه سبک
  • لوله گلخانه گالوانیزه کشاورزی
  • لوله گلخانه گالوانیزه صنعتی
  • لوله گلخانه گالوانیزه سنگین

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی بیرون و داخل لوله گلخانه ، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . لوله گالوانیزه سازه گلخانه ای به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم به روش غوطه وری و طبق استاندارد انجام می گردد .

مشخصات محصول تولیدى  لوله گلخانه ، استاندارد تولید سایز  سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

درخواست استعلام

لوله گالوانیزه سبک چیست؟

لوله گالوانیزه سبک، یک نوع لوله فولادی با پوشش گالوانیزه است که در ساخت و ساز گلخانه‌ها استفاده می‌شود. این لوله‌ها با وزن کمتری نسبت به لوله‌های سنگینتر تولید می‌شوند و قابلیت اتصال به یکدیگر را دارند.

آیا لوله گالوانیزه سبک مقاوم در برابر شرایط جوی است؟

بله، لوله گالوانیزه سبک مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف است. این لوله‌ها با پوشش گالوانیزه محافظت شده‌اند و می‌توانند در برابر باران، باد و رطوبت مقاومت نشان دهند. این ویژگی باعث می‌شود که گلخانه با ساختاری از لوله گالوانیزه سبک، قابلیت استفاده در شرایط متنوع آب و هوایی را داشته باشد.

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (7 امتیاز)

نظرات بسته شده است.