آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

لوله گاز خانگی

لوله گاز، یکی از مهمترین کالاهای استفاده‌شده در زیرساخت هر ساختمان است. این لوله‌ها با توجه به نوع و جنس خود، در نقاط مختلف ساختمان به کار گرفته می‌شوند. برای تولید این محصول، از ورق‌های فولادی با ضخامت‌های مختلف استفاده می‌شود که به صورت نورد گرم و یا نورد سرد تولید می‌شوند.

در کل، لوله‌های گاز را می‌توان به دو دسته توکار و روکار تقسیم کرد، هر یک در جایگاه معینی مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوله‌های توکار به دلیل تحمل فشار قابل توجه از سوی مصالح ساختمانی، دارای ضخامت قابل توجهی هستند تا از شکستن یا تخریب آنها جلوگیری شود.

با اطمینان می‌توان گفت که همه‌ی ما در خانه‌هایمان از لوله‌های گاز خانگی استفاده می‌کنیم تا گاز به داخل منزلمان انتقال یابد. این لوله‌ها به طور معمول در سایزهای مشخصی تولید می‌شوند و نقش بسزایی در رساندن گاز به خانه‌ها دارند. برای نصب این محصولات، باید به نکات استاندارد توجه کرده و آنها را به درستی نصب نماییم.

استفاده از شبکه‌های خطوط لوله تغذیه و لوله‌های شبکه توزیع، که از ایستگاه مرکزی به محل مصرف گاز می‌رسند، برای انتقال گاز حائز اهمیت است. برای استفاده از شبکه‌های توزیع گاز، باید از لوله‌های گاز خانگی استفاده کرد.

اگر قصد خرید این محصول را دارید، می‌توانید آن را از به صورت آنلاین تهیه کنید. قیمت لوله‌های گاز خانگی به دلیل نوسانات فولاد، ممکن است متغیر باشد. اطلاعات مربوط به لیست قیمت تمامی اندازه‌های این محصول در سایت ما در اختیار شما قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لوله‌های گاز خانگی با ما تماس بگیرید ،در اینجا آماده‌ایم تا با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات مناسب به نیازهای شما پاسخ دهیم.

برای اطلاع از موجودی لوله گاز خانگی ساوه تماس بگیرید.

ثبت درخواست

  • لطفا شماره تماس خود را به جهت ارتباطات بعدی صحیح وارد کنید
  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 5 MB, Max. files: 2.
      لطفا در صورتی که لیستی دارید تصویر آن را برای ما ارسال کنید تا توسط کارشناسان ما بررسی گردد

    قیمت لوله گاز خانگی ساوه

    • کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند. شماره تلفن خود را جهت تماس ثبت نمایید.

    به دلیل نوسانات شدید قیمت ارز ، جهت اطلاع دقیق از آخرین قیمت با شماره تلفن های درج شده تماس بگیرید.

    یا از طریق فرم داخل صفحه جهت ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

    ۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

    ۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

    تماس با کارشناس