آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات ساوه

فروش لوله گالوانیزه سبک ساوه

لوله گالوانیزه سبک ساوه

لوله ساوه و پروفیل، ، یکی از محصولات مشهور در صنعت لوله‌کشی است. این کارخانه در سال ۱۳۵۴ تأسیس شده و با ظرفیت تولید ۵۰,۰۰۰ تن در سال، انواع مختلفی از لوله‌ها و پروفیل‌های فولادی را تولید می‌کند. لوله سبک ساوه از جنس فولاد ساخته شده و دارای ویژگی‌هایی مانند قابلیت جوشکاری و شکل‌پذیری است. قیمت این محصول معمولاً ۱۰۰ تومان بیشتر از سایر رقبا است. می‌توانید این محصول را مستقیماً از کارخانه ساوه خریداری کنید یا از طریق شرکت به قیمت کارخانه خرید کنید و خدمات حمل و نقل را با نرخ‌های کمتری دریافت کنید.

لوله برق PG

لوله سبک ساوه

لوله سبک ساوه از جنس فولاد تولید می‌شود و دارای ویژگی‌هایی مانند قابلیت جوشکاری و قابلیت شکل‌پذیری است. این لوله‌ها به عنوان یکی از محصولات با کیفیت در صنعت لوله‌کشی شناخته شده‌اند. در عرضه و فروش لوله سبک ساوه، رقابت در مورد کیفیت و قیمت با سایر کارخانه‌ها واقع می‌شود. به طور کلی، قیمت لوله سبک ساوه معمولاً ۱۰۰ تومان گران‌تر از سایر کارخانه‌ها است.
لوله فولادی. لوله های فولادی لوله های فولادی یکی از پرمصرف ترین تجهیزات مورد استفاده در خطوط انتقال گاز ، آب ، نفت ، هوا ، در صنایع نفت ، گاز پتروشیمی …

لوله‌های گالوانیزه در بازار به لوله‌های آهنی سفید معروفند. و در دو نوع گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد موجود می باشد.

فروش لوله گالوانیزه سبک ساوه

گالوانیزه گرم:

گالوانیزاسیون به روش غوطه وری گرم به زبان ساده یک پوشش است که در آهن یا فولادی که از نظر ترکیب و طراحی مناسب برای گالوانیزه است توسط فروبردن در وان مذاب روی تشکیل می‌گردد.

گالوانیزه سرد: 

 اين روش به اين صورت است كه مي توان از طريق الكتروليز نمكهاي روي در داخل يك محلول آبي‏، هر قطعه اي از قبيل ورقهاي كويل شده و يا كويل نشده را پوشش داد. اصل اين روش با استفاده از الكتروليت اسيدي نيز انجام مي شود. در اين روش ضخامت لايه روي ايجاد شده كمتر از ضخامت لايه پوشش روي در حالت غوطه وري گرم بوده و معمولا از اين روش در مصارف خانگي استفاده مي شود.

 

لوله گالوانیزه سبک ساوه و لوله گالوانیزه سنگین ساوه در انواع سایز لوله گالوانیزه کوچک ، لوله گالوانیزه متوسط و لوله گالوانیزه بزرگ تولید شده و میتوان سایزهای آن را به شرح لوله گالوانیزه ۱/۲ اینچ ساوه ، لوله گالوانیزه ۳/۴ ساوه ، لوله گالوانیزه ۱ اینچ ساوه ، لوله گالوانیزه ۱ ۱/۲ اینچ ساوه ، لوله گالوانیزه ۱ ۱/۴ اینچ ساوه ، لوله گالوانیزه ۲ اینچ ساوه ، لوله گالوانیزه ۲ ۱/۲ اینچ ساوه ، لوله گالوانیزه ۳ اینچ ساوه و لوله گالوانیزه ۴ اینچ ساوه میباشد .

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۶ ☎

۰۲۱-۴۹۹۸۶۶۶۷ ☎

ارسال درخواست

سایز لوله گالوانیزه سبک ساوه :

لوله گالوانیزه سبک ساوه و لوله گالوانیزه سنگین ساوه در انواع سایز لوله گالوانیزه کوچک ، لوله گالوانیزه متوسط و لوله گالوانیزه بزرگ تولید شده و میتوان سایزهای آن را به شرح لوله گالوانیزه 1/2 اینچ ساوه ، لوله گالوانیزه 3/4 ساوه ، لوله گالوانیزه 1 اینچ ساوه ، لوله گالوانیزه 1 1/2 اینچ ساوه ، لوله گالوانیزه 1 1/4 اینچ ساوه ، لوله گالوانیزه 2 اینچ ساوه ، لوله گالوانیزه 2 1/2 اینچ ساوه ، لوله گالوانیزه 3 اینچ ساوه و لوله گالوانیزه 4 اینچ ساوه میباشد .

نحوه خرید لوله گالونیزه سبک ساوه چگونه است؟

جهت دریافت لیست قیمت اقلام و لوازم تاسیساتی خود میتوانید با استفاده از استعلام دریافت نمایید و در اسرع وقت پیش فاکتور محصولات مورد نیاز خود را با بهترین قیمت ها دریافت نمایید .جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید
021-49986666 ☎

 

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (7 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.